čtvrtek 30. října 2014

Dlouho jsem nic nenapsal
Musím něco napsat
Jsem opilý
Vypil jsem čtyři sklenky Cabernet Sauvignon
Všechno se sbíhá do tohoto nesourodého textu
Bože jsem rád, že jsem ještě v tomhle stavu schopný něco napsat
Nešel jsem do školy..nemám seminárku na Literaturu na filmovém plátně
Doufám, že dnes táta nepřijde domů
Doufám, že nikdo nic nezjistí
Připadám si jako JC beze zbraní a augmentací
A listí opadalo ze stromů
Dvůr za domem vypadá jako opuštěná pohraniční fabrika
Šel jsem nočními uličkami nepozorován městem
Jarda Konáš mi pochválil mé vystoupení-Sunday Morning
Potřebuju kouřit, chlastat a souložit
Potřebuju zase ten pocit objetí, marnivé lásky, tepla, orgasmu a sebelítosti
A všechny pocity se sbíhají do tohoto nesourodého textu
Dnes jdu do Roxy
Potřebuju souložit
Potřebuju si hned teď vyposlechnout Black Flag, Subhumans, Gembrokers, Jamese Colea, Mozarta, Nirvanu, Sex Pistols a vůbec všechno, co mám rád
Potřebuju všechno, hned a teď
Jsem blázen do života

Žádné komentáře:

Okomentovat